6 Haziran 2014 Cuma

Ruhi Mücerret'i an itibariyle bitirmiş bulunmaktayım.Yazarın okuduğum ilk kitabı olmasına rağmen dili çok hoşuma gitti acayip akıcı yazıyormuş şuana kadar okumadığım için kızdım kendime ! Kitaptan bahsedecek olursam çok eğlenceliydi akıcı da olduğu için çabuk bitti zaten yazar da kitaplarının çabuk okunmasını istediğinden böyle yazıyormuş .Dediğim gibi kitap eğlenceliydi,kelime oyunları çok fazlaydı yani okurken tebessüm etmemek elde değil .Kitabın kurgusunu da çok beğendim sıra dışıydı.Aynı şekilde kitapta geçen karakterlerin isimleri de sıra dışıydı ve hoşuma gitti örneğin; Ruhi MÜCERRET,Masum CİCİ,Avni VAV,Nazlı HİLAL,Civan KAZANOVA,Serpil SİLAHLIPERİ ve Fujer FUJİ :)
Kitapta altını çizdiğim birkaç cümleyi paylaşmak istiyorumm:
'Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.Çünkü hiçbir şey görüntüden ibaret değildir.'
'Yalan insanı aptallaştırır,hakikat ise delirtir.'
'Yaşamak benim kronik hastalığım'
'Kaderini çizerken cetvel kullanmazsın'
'Mezar taşıma "uykum eskisinden de ağır" yazdırsam iyi olacak'
'Bedenin yaşı bellidir lakin ruhun kaç yaşında bilemezsin'
'Nazlı HİLAL'le aynı şiirin kelimeleriyiz...Fakat ben sayfanın yakılmış kısmındayım'
' Ya Rabbim bu kadını görünce nasıl da palyaço yiyen yamyam gibi şenleniyorum'
Bu kitabı daha önce okuyanlar bu cümlelerin nerelerde geçtiğini anlayacklardır .Eğer okumadıysanız ben bu eğlenceli kitabı okuyun derim :)

2 yorum:

  1. merhaba:) öncelikle blogunuz hayırlı olsun, takibe aldım sizi , kendi bloguma da beklerim:)
    yalnız yanlış anlamazsanız naçizane bir tavsiyede bulunmak istiyorum:) seçtiğiniz yazım stilini okumak zor oluyor, bu hususta tercihinizi gözden geçirmenizi tavsiye ederim:) tekrardan hayırlı olsun, size güzel yazmalar bize de güzel okumalar:)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar seve seve takip ederim bloğunuzu:)evet haklısınız bende farkettim ,kendi yazdığımı ben bile okuyamadm diyebilrim:)ama çok acemiyim blog konusunda mazur görün ,diğer yazdıklarımda gayet rahat okuyabileceğinizin garantisini veriyorum :)

    YanıtlaSil